Alpine Skiing

Ski, Snowboard og fysisk træning

Profilfaget hvor vi arbejder med fysisk træning og tager ud og udfordrer os selv i bjergene. Traditionelt har vi rejst til Passo Tonale i Italien, men dette år går rejsen med al sandsynlighed til fantastiske Hemsedal i Norge. Faget er for alle, der er klar på at stå på ski eller snowboard – både nybegyndere og øvede. Under rejsen vil alle elever komme på skiskole, men der bliver også masser af tid til at hygge med kammeraterne på egen hånd.

Undervisningen vil tage udgangs i fysisk træning – dette kan være løb, styrketræning og meget andet.

Vilkår og egenbetaling

Vilkår: Alle elever er forsikret ifht. farlig sport op til 500.000,- kr. ved skader, som ikke er dækket
af skolens erhvervsforsikring. Se også skolens sikkerhedsinstrukser for kajak/vand aktivitet. Det må forventes, at der vil være behov for godt udstyr: Rygsæk, støvler, skaljakke, sovepose mv. Du er meget velkommen til selv at medbringe mountainbike.
Egenbetaling: ca. 2.500,- kr.

Undervisere

Carsten Ardal