Summer Camps

Different Styles Dance Camp

Pris og længde:

1 uge: 31. juli – 4. august Intermediate 2900 kr. Advanced 3200 kr.

Alder: 10-30 år

Camp leder: Sofie Kruuse og René Brix

Er I klar til Danmarks absolut fedeste og bedste Summer Camp
I samarbejde med Dans Danmark Kom og bo i 5 dage på Ranum Efterskole. Tæt på Rønbjerg Strand og feriecenter med badeland Fra onsdag d. 31. Juli til søndag d. 4. August.

Du vil blive indlogeret på værelser med andre dansere og mad og drikke er naturligvis inkluderet i campen.

STED: Ranum Efterskole, Seminarievej 23, Ranum

DATO: onsdag d. 31. Juli til søndag d. 4. August Ankomst kl. 12 onsdag afgang kl. 18.30 søndag

PRIS: Pris for campen inkl. mad og overnatning og badeland kun 2.900-3200 kr. Vi giver 100 kr. rabat hvis du vil reklamere for campen.

1500 kr. betales senest 1. Juli på link du får ved tilmelding og det resterende betales 31. Juli ved ankomst. Campen deles op i grupper efter niveau og alder: letøvet/intermediate (maks 50 pladser) advanced (maks 50 pladser) Alder: 10-30 år

TILMELDING: https://ranumefterskolecollege.youngcrm.com/eventportal/10579 tilmelding hurtigst muligt, da der er begrænsede pladser og der sidste år hurtigt blev udsolgt. I tilmelding skal du skrive: Navn, alder, niveau og om du har ønsker til værelseskammerater. Om du selv kommer til Ranum eller du ønsker at tilkøbe bus fra København eller fra BEAT FABRIKKEN Aarhus t/r eller fra Randers Banegård til Ranum.

Tidspunkt for afgang og ankomst kommer senere
Instruktører 2024 offentliggøres snart

INSTRUKTØRER 2023: Michel Patric – Dk/ LA Natacha Vejlebo – DK Jblaze – LA USA Jake Kodish – LA USA Adrian Vendiola – Canada Ali Haydar -Danmark Reet Roy – Canada Sinan Spahi – DK Rebekka Bjerre -Dk Camp ansvarlige og ansvarlige for aktiviteter mv samt ligeledes undervisere Sofie Kruuse og René Brix 26272274 renebrix1@gmail.com