Profilfagsrejser i DK: Se billeder og historier

Eleverne har været på de sidste profilfagsrejser, og som du måske allerede ved, har de været rundt i hele Danmark. Og hvis man har fulgt lidt med, så har man også kunne se, hvor fantastisk det er at rejse herhjemme. Vi har fået så mange gode meldinger om fantastiske ture og oplevelser – båret rigtig godt på vej af det fantastiske vejr, vi har haft. Lad os for alvor slå fast, at Danmark er unik, Det er helt fantastisk at opleve, hvordan eleverne i de små rejsefællesskaber har udfoldet sig gennem turene.

Vi har samlet et overblik fra profilfagene her i nyhedsbrevet, så hop med om bord, og oplev Danmark sammen med os.

… Men først lige en anbefaling. Hvis du er på Instagram, så skal du helt sikkert kigge forbi vores side. Her har eleverne nemlig delt opdateringer fra hele ugen. Vi har samlet det hele i vores “højdepunkter”. Linket, det finder du ved at trykke her.

Cheerleading i Frederikshavn

Dans i Aarhus

Dykning på Samsø

Adventure i Thy

Stronger/Fit for Life i Aalborg og Ranum

Konditori på Bornholm

Musik i København

Sejlads på Limfjorden

Beauty, Fashion & Sustainability i København

Bio-Trek i Bulbjerg

Surf i Klitmøller

Fodbold

Gastronomi og Asian Cooking på Bornholm

Windsurf og Board Performance i Hvide Sande

Wakeboard i Hvide Sande

eSport i Blokhus

Vi håber, du nåede godt igennem. Husk at følge med på Instagram og Facebook (tryk for at gå direkte til dem). Her kan du også læse opdateringer fra profilfagene.

Rigtig god weekend fra alle os på