Nyhedsbrev 4.4.14

Så er vi nået til vejs ende ved endnu en spændende uge på Ranum Efterskole.

Ugen har stået i rejsernes tegn, og man har tydeligt kunne mærke spændingen og rejsefeberen indfinde sig hos eleverne.
I går tog de første elever afsted til blandt andet Los Angeles, Tyrkiet og New York og i dag og de næste par dage følger de
resterende elever trop.

Husk I kan følge med på facebook, samt på vores hjemmeside, hvor der løbende vil blive opdateret med billeder og historier fra rejserne.

I sidste weekend var Performanceholdet ude og lave opvisninger i Nørresundby og Hobro med deres flotte show, som de rejste med i Marokko. På billedet er eleverne i gang med opvarmningen inden det var deres tur til at indtage gulvet i Hobro.

Tirsdag aften havde vi en turnering på skolen, hvor cirka 20 drenge dystede mod hinanden i Counter-strike. Der var tale om en
lille officiel turnering med svingende latency, wallhacks, kampråb, handicaps osv. Vinderne blev belønnet med 3 stk pizza fra
det lokale pizzaria.

Streetperformance har i løbet af ugen nydt det dejlige vejr og fået øvet en masse.

Onsdag eftermiddag havde Cambridge-holdene workshop med den engelske skuespiller Kieron Jones, hvor de gennemspillede
“Romeo & Julie”.En meget sjov, underholdende og lærerig eftermiddag for dem alle.

Onsdag var 1o.klasse fransk også på en lille gåtur i det dejlige vejr. Undervejs blev der øvet ord på de ting de fandt og mødte
undervejs.

Med venlig hilsen og rigtig god weekend

Maria Jakobsen