CAMBRIDGE

Om IGCSE

Er verdens største udbyder af internationale uddannelsesprogrammer og kurser for børn og unge mellem 5 – 19 år.

• Cambridge Primary (5-11 år).
  • Cambridge Secondary 1 (11-14 år).
  • Cambridge Secondary 2 (14-16 år).
  • Cambridge Advanced (16-19 år).

IGCSE er en del af University of Cambridge og har derigennem et solidt renommé for at levere et enestående uddannelsesniveau. Deres programmer og kurser er internationalt anerkendt.

Der er på nuværende tidspunkt 36 Cambridge skoler i Danmark (inklusiv efterskoler, internationale, private og folkeskoler).

IGCSE på Ranum Efterskole College

Ranum Efterskole College udbyder Cambridge IGCSE (International General Certificate of Secondary Education). Programmet er bygget op omkring en vision om, at eleverne skal udvikle sig til at være ansvarlige, engagerede, innovative og have selvtillid. Disse 4 principper er fundamentet for at kunne begå sig i den internationale verden.

Kontakt os for mere information vedrørende vores internationale forløb