Marketing Praktikant Søges

Så for dælen da, vi er jo næsten i panik! Smilene er forsvundet, kaffekopperne væltet og musikken er stoppet – vi er som forsvundet hen. Her på marketingafdelingen på Ranum Efterskole College er hverdagen blevet kedelig, trist og grå – er du den der kan give os nyt liv?

Vi søger en ny marketingpraktikant – er det dig?

Her på Ranum Efterskole College er vi nu gået på udkig, efter vores næste stjerne i marketingafdelingen her på skolen. En person som kan bidrage til den gode stemning, være en aktiv del af fællesskabet og lave det fedeste indhold till vores kanaler! Vi er på udkig efter en person, som har tid og lyst til at tilbringe 3 måneder (med mulighed for mere) i selskab med os, på den legeplads som vi kalder arbejde.

Hvem er vi:

Ranum Efterskole er Danmarks 3. største efterskole, og tæller i alt 506 elever og 100+ ansatte. Vi er en skole beliggende tæt på Løgstør i Nordjylland, og har eksisteret siden 2004. Skolen kører med et skoleår som er opdelt i 3 perioder, og har i alt 3 forskellige rejser, og diverse ture ud af huset løbende. Marketingafdelingen tæller i alt 3 styks, så du ville altså tælle medlem nr. 4 af klubben. Vi er en afdeling som ofte kører i 6. gear, med elevbesøg og kollegahygge som limen der får det hele til at hænge sammen. Vores hverdag er både farvet af diverse tilfældige ad hoc opgaver og større kampagner.

Arbejdsopgaver:

Hvad end du er til content creation, strategilægning, digital konceptudvikling, TikTok videoer, SEO, finger-næse pilning, customer experience eller noget helt 20., så er du mere end velkommen til at ansøge. Vi søger en praktikant som brænder for sit fag, og som ønsker at forbedre sine evner. Vi ønsker at finde os en praktikant, som er klar på både at til- og fralære sig evner og kompetencer, og som synes at en ny udfordring, bare er det fedeste i hele verden.

Af arbejdsopgaver kan der dog garanteres arbejde med foto, kamera, video, nyhedsbreve + e-mail marketing og sociale medier. Mængden af dette er dog helt op til dig, da vi arbejder i et samspil, om at få mest muligt ud af netop din praktiktid. Du vil altså lære at administrere din tid og dine opgaver, så du kan følge med på et kontor, hvor alt altså bare går lidt hurtigere og sjovere. Du bliver klædt på til arbejde i den “virkelige verden”, og få indsigt i hvordan et arbejde indenfor marketing og kommunikation kan se ud.

Er du vores nye kaospilot?

Vi søger den person, som kan se sig selv blandt massere af liv og energi, her på planet Ranum. Vores hverdag her på kontoret er kaotisk, og du vil i din tid her på skolen blive uddannet til professionel kaospilot 😉

Det er forventet, at vores fremtidige praktikant er indforstået med, at dette ikke kan garanteres som en 8-16 praktikplads. Vi arbejder i skæve arbejdstider, med skæve dage, og vi kan godt lide at indrette os efter skolens program. Er du f.eks. klar på at tage på en last minute tur til Prag, for at optage en fed video med en elevrejse? Så er du lige den vi søger!

Vi tilbyder

Vi tilbyder samlet en praktikperiode med fart over feltet, hvor du selv kan indrette din hverdag, og opnå netop de kompetencer du søger. Hvis ud har ønsker om at prøve kræfter med kontaktgruppe, undervisning, rejser, kamera eller strategi, så finder vi muligheden for dette. Hvornår praktikperioden præcis skal lægge, er vi meget fleksible overfor. Vi så dog gerne, at praktikperioden var med start i januar.

Vi tilbyder et fantastisk kollegialt fællesskab, som afdækker alverdens finurlige interesser og hobbyer.

Ansøgning

Der ansøges om stillingen på mail: sif@ranumefterskole.dk

Hertil kan eventuelle spørgsmål til stillingen også stilles.

Ansøgningsfristen er 30. november. Vi afholder samtaler løbende.