Nyhedsbrev 260321

Påskejagt, påskeæg og Kold Surfing

Som overskriften indikerer, har der været påske på skemaet, og det har vi nydt i fulde drag.

Vi lagde ud med det, vi kaldte Easter Mayhem, og det levede i den grad op til navnet. 1.000 påskeæg blev gemt, fundet, afleveret tilbage og til sidst spist. Derudover har vi afholdt samtaler med eleverne om blandt andet trivsel og det at komme tilbage på efterskolen efter nedlukningen.

Rigtig god læselyst.

Easter Mayhem

Påskeharen(e) havde helt vildt travlt i tirsdags!

De havde nemlig lagt mere end 1.000 påskeæg på skolens område – og dem skulle eleverne selvfølgelig finde, så de kunne få en masse dejlig chokolade. Men… Det var slet ikke så let. Rundt omkring var der vagter, og blev man fanget, skulle man aflevere alt chokoladen tilbage.

Der var kontrolleret kaos i den store påskeægsjagt, og så var det rart at brænde lidt krudt af. Gevinsten blev nydt og vi fik holdt et skønt Easter Mayhem 🥚🍫🐣

Æggene blev pustet i design

“Det er en syg høne🐔, der har lagt det æg”, som de siger i Blinkende Lygter. Og der er noget om det, for nogle æg er altså bare sværere at puste. Sådan er det jo med mange ting i livet. Ikke desto mindre havde de en hyggelig stund i Art og Design. og de ønsker alle en glædelig påske, skulle vi hilse at sige 🐥 🥳

Kold surfing i Klitmøller

“Resilient Ranum Surf team out in optimal waves at Klitmøller,” skrev Mick, én af surflærerne, om deres tur til Klitmøller. Det er koldt og vådt, men de elsker det! Også selvom der går et par timer, før fingre og tæer er varme igen efter en tur på boardet i Vesterhavet.

Sofa Session

We love a good ol’ Beatles song, and of course we had to play one of them for you guys for this weeks Sofa Session.

Rigtig god weekend fra alle os på