Kulturfag til Indien

Så er det slut, for denne gang. Se de fantastiske billeder fra kulturfagsrejserne.

Hold da op. Så gjorde vi det igen. Vi har haft elever rundt i hele verden. På samme tid. 20 forskellige steder. Der er så mange nye indtryk som skal fordøjes og tænkes over. Både alene men også med venner. Det er i sandhed noget som gør en stærkere. Se de bedste billeder her. I næste uge laver vi et komplet album med alle billeder fra rejserne, som i kan bladre i.

Husk der er også noget spændende i bunden af denne side. Mere vil jeg ikke afsløre.

Australien

Brasilien

Costa Rica

Canada

CUBA & MIAMI

Coral Restoration i Puerto Rico

Europa Tour

Indien

Japan

Kina

Malaysia

Nepal Trekking Himalaya

Nepal venskabsskole

New Zealand

Peru

Sydafrika

Wildlife Conservation – Namibia

Sydkorea

US Roadtrip

US High School Exchange

Gense alle billederne på udforskverden – vores rejsesamlingspunkt

Vi har sat alle de rejsendes facebooksider op så du kan få et nemt overblik her på siden. Gå til siden her.

Tag med til årets musical på Fjerritslev Gymnasium.

Vi har reserveret 100 pladser onsdag og torsdag aften.
Der er garanti for fantastisk stemning, musik og sang, samt en sodavand i pausen.

Busserne kører fra Kærhuset kl. 18.45
(Spisning kl. 18.10, hvis du skal med og spiser på 2. hold.)

Tak fordi du læser med og rigtig god weekend.