De bedste historier fra kulturfagsrejserne

Så er vores elever og ansatte halvvejs i kulturfagsrejserne. Der er kommet så mange gode historier, billeder og videoer hjem, at det har været svært at vælge de bedste. Men læs med og husk at du kan fortsætte sidste halvdel af kulturfagsrejserne – live – på Udforsk verden.

Australien

Brasilien

Costa Rica

Canada

CUBA & MIAMI

Coral Restoration i Puerto Rico

Europa Tour

Indien

Japan

Kina

Malaysia

Nepal Trekking Himalaya

Nepal venskabsskole

New Zealand

Peru

Sydafrika

Wildlife Conservation – Namibia

Sydkorea

US Roadtrip

US High School Exchange

Følg med på resten af kulturfagsrejserne på udforskverden.dk

Vi har sat alle de rejsendes facebooksider op så du kan få et nemt overblik her på siden. Gå til siden her.

Sydkoreas første efterskole?

Ranum Efterskole College var onsdag inviteret til middag og møde med Sydkoreas ambassadør Mr. Park, Sang-Jin og Mr. Oh Leung, grundlægger af Sydkoreas første Efterskole.  Udover en udsøgt middag blev der også givet anerkendelse for Ranum Efterskole Colleges engagement i det interkulturelle samarbejde og udbredelsen af Efterskole ideen i Sydkorea

Tak fordi du læser med og rigtig god weekend.