Fotokonkurrence, nyt køkken og Carl Mar.

Elever, ærkebiskop og vores tidligere verdenskok Lars – på ét og samme billede. Sydafrika.

Døgnrytmen har været temmelig udfordret for en del elever på skolen i denne uge. ca. ½ delen har været på den østlige eller vestlige jordklode, eller helt omme på den anden side i New Zealand. Nu er vi ved at finde rytmen og det er dejligt at mærke den store energi, som eleverne har bragt hjem fra deres mange rejser.

Malaysiske gæste elever

På vintersportsrejsen i Italien, deltog et hold gæsteelever fra Malaysia. De havde en fantastisk udfordring i sneen, og kæmpede med at lære at stå på ski.

Foto, video og artikel-konkurrence for 8. gang

D. 4. februar ved midnatstid har vi deadline for indsendelse af fotos, videoer og artikler fra de elever og lærer, som var med ude at rejse. Det store award show vil blive annonceret snarest.

Vinderen af det hele får et GoPro HERO4 og vinderne i hver kategori får 500 kr.

Nyt køkken i Seminariehuset – næsten færdigt

Det gamle køkken er blevet skiftet ud med nyt bedre udstyr, større arealer og flot lysindfald. Alt sammen noget, som vil være medvirkende til, at skabe de perfekte rammer for en endnu bedre gastronomisk oplevelse for alle elever, ansatte samt gæster. I kan godt glæde jer!

Billeder fra rejserne

Billede taget af Henrik Bach© – Fillippinerne.
Fællesbillede fra Europa Tour.
Overrækkelsen af “Friends of Ranum Efterskole”, New Zealand.

Der er rigtig rigtig mange billeder på vej. Vær den første til at se dem ved at følge os på YouTube, Flickr og Facebook.

I næste uge

Afslutning på kulturprofilfag – forberedelse til Kulturfagspræsentationer søndag den 7.2. for familier og interesserede.

The Beatles teaterkoncert to aftenener på Fjerritslev gymnasium.

I uge 7 og 8 er der spændende foredrag med Joan Hjørding og Carl-mar.

Rigtig god weekend!

Med venlig hilsen!