Summer Camps

International Sommercamp

Pris og længde:

1 uge: 07. juli – 13. juli 3955 kr.

2 uger: 07. juli – 20. juli 6705 kr.

2 uger: 21. juli – 3. august 6705 kr.

3 uger: 07. juli – 27. juli 9455 kr.

4 uger: 07. juli – 03. august 12205 kr.

5 uger: 07. juli – 08. august 18160 kr.

Alder: 14-17 år

Camp leder: Tine Valois

Faglige fag, vælg 1 fra hvert modul:

Modul 1: Vælg mellem English as Second Language, Danish as Second Language
Modul 2: Vælg mellem Science, Social Science, Political Science, Philosophy, Business Studies, Sustainability Goals, Marketing and Social media

Profilfag: Sailing, Gastronomy, Music, Dance, Design and Crafts, Soccer, Fitness, Outdoor, Water Sports, World Cooking og Event

Camp aktiviteter: Boldspil, kreative aktiviteter, teambuilding, bål, ekskursioner, karaoke og en masse andet

På den Internationale Sommerskole vælger du mellem mange forskellige og spændende fag og aktiviteter, og får minimum 1 uge fyldt med spændende aktiviteter, og faglig udvikling.

Du vælger både faglige fag og profilfag, hvilket betyder at du helt selv lægger læringsrammerne omkring netop din sommerskole.

Oplev efterskolemiljøet i fællesskab med andre unge i et internationalt miljø. Oplev hyggen, udfold dig fagligt og få en sommer fyldt med oplevelser!

Profilfagene kan eksempelvis være sejlads, outdoor eller gastronomi, og er alle spækket med spændende indhold. Aktiviteterne på profilholdene afspejler det valgte profilfag, og fælles for dem alle er, at alle niveauer er velkomne.

De faglige fag giver boglige kompetencer, som vil kunne afspejle sig i det praktiske.

Klik for at læse mere om fagene:

Derudover har vi en række camp aktiviteter, hvor vi bl.a. spiller fodbold, sejler i kajak, kører mountainbike, har teambuilding øvelser og en masse andet.

Vi tager på udflugter til søer, skove og Limfjorden, og så besøger vi museer, større byer og andre attraktioner i lokalområdet.

Obs: Der tages på studieturen forbehold for ændringer i program og aktiviteter