REC Challenge

Med en struktur, som kan minde om værnepligt, arbejder vi på at give eleverne kendskab til deres egne grænser. Grænser som både kan være mentale og fysiske. Vi skal ud over grænserne og finde ud af hvordan vi reagerer uden for vores komfortzone. Undervisningen vil desuden byde på teambuilding øvelser, som man kender fra forsvaret. Store dele af undervisningen er under en meget disciplineret paraply, hvor korrekt tiltaleform, eksercits og præcision, alle er en del af en form for rollespil.

Gennem undervisningen vil du desuden stifte bekendtskab med hardball, så det er en forudsætning at du er fyldt 16 år for at vælge faget. Hvis du er villig til at udfordre dine grænser og lære dig selv bedre at kende, så er det REC Challenge du skal vælge.

Rejsen gik sidste år til Nordsjælland, hvor der er helt ideelle forhold og faciliteter til at blive udfordret. I forbindelse med rejsen vil du komme på en overlevelsestur, spille hardball/paintball og ikke mindst blive mødt af stadig hemmelige udfordringer.

REC_Employees_Circle_website_v3_151648

Mathias K. Rathmann
Lærer i historie, engelsk, idræt, politik og samfund. Hardball/REC Challenge. Ansvarlig for oplysning af ugedage.
mkr@ranumefterskole.dk