Aftryk, kontaktgruppebilleder og PVA vinder

Vi er nået godt igennem endnu en dejlig efterskoleuge med masser af aktiviteter og fællesskab. Der er kun fem uger tilbage af skoleåret, og derfor gælder det om at nyde hinanden og den sidste tid på Ranum. Det gjorde vi i den grad i tirsdags på Aftryk Festival. Hele skolen var taget afsted til Bælum, og det var en fornøjelse at se den store gruppe sammen. Derudover har vi taget konktaktgruppebilleder og været igennem den sidste omgang skolefoto. Det, og meget mere, kan du læse om her i denne uges nyheder fra Ranum Efterskole College.

Aftryk Festival

Du får hermed den varmeste anbefaling om at sætte dig godt til rette og nyde de mange gode billeder fra vores tur til Aftryk Festival. De giver et rigtig godt indblik i, hvordan efterskolelivets fællesskab udfolder sig på fineste vis. De tre bands Ida & Rebekka, Adapt og Alan and the Honeys havde øvet sig i ugevis på at spille koncerter, og de klarede det rigtig flot. Ikke mindst fordi de blev båret af et tiljublende og stemningsfyldt publikum, som bakkede op om det gode kammaratskab.

Tryk på billedet her for at gå til albummet.

Kontaktgruppebilleder

I onsdags havde vi endnu en kontaktgruppeaktivitet, som har stor betydning for den måde, man husker tiden på Ranum på. I hvert fald hvis man kigger i Blå Bog. Her bliver kontaktgruppebillederne sat ind som et evigt minde. Vi løfter ikke sløret for dem endnu, da det ikke er alle, der er færdige. De bliver delt i den kommende uge, og ellers kan de som sagt ses i den Blå Bog.

Den sidste PVA vinder

Vi fik endelig kåret den sidste vinder af vores pictures, videos and articles konkurrence. Det blev Anika, der for tredje gang i streg vandt i over all kategorien, og fik sig et Go Pro kamera, som vi er sikre på, vil gøre hende endnu bedre til at lave videoer fra hele verden. Hun er en af de bedste vi har haft til at lave videoer, og har været rigtig dygtig til at fange stemninger og oplevelser med sine videoer. Tillykke, Anika!

Familiehøjskole i sommerferien

Tag på aktiv ferie i uge 27 eller 28 med hele familien på Ranum Efterskole College. Klik på billedet for at høre mere.

I næste uge

I den kommende uge og weekend får vi travlt på skolen. Vi får nemlig alle de nye elever på besøg til Nye Eevers Dag, og vi glæder os til at byde alle sammen velkommen. Det er en stor dag for skolen og for alle dem, der skal gå her næste år. Derudover er der en spændende dag i vente på mandag, hvor vi får to filmhold på besøg. De skal producere vores nye præsentationsfilm, og dem glæder vi os naturligvis også til at vise jer.

Rigtig god bededagsferie

Hilsen alle os på