3D Rundvisning

Gå på opdagelse på Ranum Efterskole College hjemmefra

Seminariehuset

Seminariehuset – til daglig Semi – huser både hovedbygningen, undervisningsgangene og de tre værelsesgange 10’er, 20’er og 30’er.

I Hovedbygningen finder du bl.a. administrationen, spisesalen og Guldhornssalen. Herfra kan du begive dig over på undervisningsgangene, og bl.a. se vores naturfagslokale – med de medfølgende dyr

Slut turen af med værelsesgangene, og læg vejen forbi et hyggeligt elevværelse eller to. Der er i Semi primært 6 personers værelser

Ranumhus

Ranumhus bygningen er en af de mere hyggelige afkroge af skolen, og huser elever hele vejen rundt. I Ranumhus kan du også finde både poolbord, fællesarealet New York og fitnesskælder, så der er massere og give sig til.

Huset er formet som en hestesko, og værelserne er primært 4-6 personers værelser. Ranumhus har også egen køkken- og fællesafdeling, og har desuden Jan som husfe.

Kær

I Kærhuset finder du bl.a. et hyggeligt fællesareal i foyeren og “Loftet” hvor vi danser.
Kær huser en stor del af vores elever, primært på 6 mands værelser. I Kær er det desuden Sus som er husfe, og hun er altid klar med en krammer og en god kop te.

Ved siden af Kær ligger Natursports Lageret, hvor vi bl.a. har vores grej til dykning, kajak, kano og outdoor.

Ved Kær finder du Gæstehuset, hvor vi huser gæster fra tid til anden.
Så slår en gæstelærer vejen forbi, eller måske en weekend-lærer, så er de at finde der.

Præstegaarden

Præstegaarden er som antydet en nedlagt præstegaard, som vi nu huser elever i. Gården er placeret ved siden af Semi.

På Præstegaarden er der primært 2 personers værelser, og derudover et hyggeligt fællesareal med bl.a. stue og køkken.

Lien

Gå på opdagelse i Lien, som er placeret ved siden af Semi. Lien huser primært elever på 2 mands værelser.

Der er i huset et hyggeligt køkken, og en dejlig stue, som skaber rammerne om det dejlige fællesskab i Lien.

Multihallen

I Multihallen har vi en lang række af vores sports, og du kan bl.a. opleve indendørs fodbold, basket, cheerleading og meget mere!

Herudover bruger eleverne hallen meget om aftenen, og i den øvrige fritid de har ved siden af skoletiden. Multihalen rummer massere af muligheder – så det er bare på opdagelse!

Kan du slet ikke få nok?

Så book en rundvisning, på linket herunder: