Visuelt design

Profilfag P1, sommerskole

Profilfaget Visuelt design er en del af vores Imagination-profil og har til formål at udfordre og udvide elevens kreative evner, kulturelle viden og æstetiske sans.

I Visuelt design vil vi hovedsageligt arbejde projektorienteret enten alene, i grupper eller som et samlet hold. Visuelt design er et frirum for fantasi og drømme, hvor eleverne har mulighed for at arbejde med forskellige materialer i både to og tre dimensioner. De vil blive præsenteret for forskellige teknikker, metoder og værktøjer til at frembringe deres helt egne udtryk. Der kan arbejdes med flere kreative processer som f.eks. skulpturarbejde, maleri, tegning, keramik, tryk på tøj etc. Se videolink og eksempler på hjemmesiden under Profilfag/design.

Rejsen

Rejsen går til en spændende destination i Europa.

Undervisere

Tjalla Elsborg
le@ranumefterskole.dk

Se flere historier fra Visuelt Design på Facebook.

Vilkår og egenbetaling

Vilkår: Ingen særlige vilkår. Men du skal have interessen for at være kreativ, skabende og være åben over for andres ideer og projekt.
Egenbetaling 1. periode:  Pris er ikke fastsat endnu (Tidligere pris var på ca. 2.500,- kr. London)