Sikker i trafikken, god start på profilfag og åbent hus

Denne uge startede stille og roligt med bl.a. fokus på sikkerhed i trafikken. René Holtebo Merrild – Ambassadør for Sikker Trafik LIVE, sørgede for at fange elevernes opmærksomhed med hans oplæg i festsalen.

Derudover har denne uge stået i profilfagenes tegn, hvor eleverne med fornyet energi har kastet sig ud i nye projekter og udfordringer! Både ridning og wakeboarding nød af et par dage med godt vejr, mens det helt nye profilfag konditori fik testet fin-motorikken af med chokolade! Følg gerne med på facebook, hvor både elever og lærere lægger billeder op fra de nye profilfag.

Denne uge har også budt på en del ‘ud af huset’ arrangementer. Ridning er bl.a. i dag afsted til Hingstekåring i Herning, mens Sejlads er til Bådmesse i Fredericia. Imorgen drager dykning afsted for at træne dyk i svømmehallen, og vores professionelle dansetrup skal deltage i en konkurrence i Randers.

Vores åbent hus arrangement på søndag har naturligvis også fyldt en del i programmet,. da både elever og lærere har haft travlt med at forberede præsentationer af profil- og kulturfag samt deres rejser. Vi glæder os at til modtage de nye elever samt andre interesserede på søndag!

Den næste uge vil jo som bekendt være en smule kortere da vi holder ‘undervisnings-fri’ fredag d. 13. marts og den forlængede weekend dermed starter torsdag kl. 14.15. Vi glæder os til de næste par dage og vi ser frem til hvad den nye uge i vores fællesskab vil byde på.

God weekend til jer alle!