Camps og sommerskole

Få en uforglemmelig sommer på Ranum Efterskole College

Vælg hvordan netop din sommer skal se ud!

Velkommen til netop din sommer, her på Ranum Efterskole College i Danmark, Europa. Du kan vælge mellem 4 fede tilbud her på skolen, og læse om hver enkelt herunder.

Alle camps ligger i perioden 7. juli – 3. august, med mulighed for tilkøb af studietur d. 3. – 8. august. Varighed på camps fra 5 dage til 4 uger. En sommer på Ranum garanterer venner fra hele verden, et højt fagligt niveau, og oplevelser for livet.

Efterskole er en alternativ skoleform, hvor eleverne både får undervisning og bor på skolen. Eleverne har foruden boglig undervisning, også praktisk undervisning, og får herigennem en bred palette af kompetencer.

Læs meget mere, om alle dine muligheder, lige her!

International Sommerskole

07. juli – 08. august: 1 – 5 uger

Mød nye venner fra hele verden og bliv bedre til engelsk. Vælg bl.a. mellem spændende tema fag, som English as a Second Language, Science, Social Science, Political Science, Sustainability Goals og Business Studies om formiddagen.
Om eftermiddagen kan du vælge mellem en række profilfag bl.a. sejlads, gastronomi, musik, dans, fodbold og fitness mv. Hver uge er der ekskursioner, og der er mulighed for at forlænge med en studietur til København. Sommerskolen slutter med en stor gallafest.

English Language Camp

21. juli – 03. august: 2 uger

Vil du forbedre dit engelsk er det oplagt at tage på 2 ugers English Language Camp. Der vil være intensiv engelsk undervisning om formiddagen, hvor der vil blive lagt vægt på det mundtlige og på at bruge sproget på en naturlig måde. Om eftermiddagen kan du vælge mellem en række profilfag bl.a. sejlads, gastronomi, musik, dans, fodbold og fitness mv. Du kommer til at bo med dine nye venner fra hele verden, hvor engelsk er hovedsproget så du får rigelig med mulighed for at øve det, du bliver undervist i. Undervisningen er niveaudelt så alle kan være med. På English Language Camp får du et kursusbevis ved afslutningsfesten.

Cheerleading camp

01. juli – 05. juli: 5 dage

Cheerleading er meget mere end dans og vejrmøller. På vores populære cheerleading camp har vi fået både danske og internationale trænere til at undervise. Vi lærer at kaste med hinanden, flytte vores grænser og lærer cheerleaders at kende fra hele Danmark. Efter træningen hygger vi os og en
eftermiddag tager vi til stranden, laver teambuilding og tager evt. på ekskursion. Vi har åbent for alle i alderen 11 år til og med 17 år.

Dance Camp

31. juli – 04. august: 5 dage

Tag på den absolut fedeste Danse Summer Camp i Danmark, med de
største internationale og nationale instruktører.

Opdeling i niveauer: Letøvet/intermediate og Advanced.
På campen i 2023 var instruktørerne bla. Jblaze fra USA LA, Adrian Vendiola fra Canada og Michel Patric fra Danmark. Instruktørerne til 2024 offentliggøres snarest. Vi ses til en forrygende danse camp i sommeren 2024 på Ranum Efterskole College med fantastiske workshops,
hygge og arrangementer om aftenen. Der bliver også tid til fælles
badetur og en fantastisk afslutningsfest.

Hold din ferie på
Ranum
Sommercamp

En oplevelse for livet

Ta’ på Ranum Sommercamp og få den bedste sommer i dit liv. Du får en fantastisk sjov og oplevelsesrig sommerferie, hvor du vil blive udfordret personligt og fagligt.

Du kan vælge International Sommerskole i 1 til 5 uger eller en af vores spændende camps i 1 uge.

Har du spørgsmål til sommercamp?

Ranum Efterskole College er en efterskole, beliggende tæt på Rønbjerg i Nordjylland. REC tæller over 500 elever, og udbyder bl.a. sejlads, dykning, kampsport, fashion, og meget, meget mere.

Få en smag på efterskolelivet, med en sommercamp, lige her på Ranum Efterskole College.

Tilmelding og betaling

Tilmelding og betaling skal finde sted senest 4 uger før kursusstart. Tilmelding og betaling foregår via vores webshop. Klik ‘Tilmelding’ for at blive navigeret til webshoppen. Her vil du finde vores forskellige tilbud. Vælg de tilbud der er relevante for dig/jer og tilføj til indkøbskurven.

Når du er færdig med at tilføje de tilbud du ønsker, går du til indkøbskurven. Her vil du blive bedt om at udfylde selve tilmeldingsblanketten med dine personlige oplysninger.

Du vil modtage en kvittering på tilmelding og betaling, og du er hermed optaget på Sommercampen.

Har du et spørgsmål om sommerskolen, kan du henvende dig direkte til Henriette på:
Mail: hsj@ranumefterskole.dk