Efterskole College

Velkommen til Danmarks første efterskole college

På Ranum Efterskole College kan du kombinere det bedste fra efterskolen med en international IGCSE Examination. Tilbuddet er perfekt for dig, der elsker engelsk og savner faglige udfordringer i 9. eller 10. klasse. Og det er skræddersyet til elever, som har gået i skole i udlandet og ønsker at afslutte med en international anerkendt eksamen, samt en dansk afgangsprøve.

Stemning_1_rund
ny elev

IGCSE i 9. eller 10. klasse

Du får alt det bedste fra efterskolen; fællesskabet, 420 nye venner, profilfagene, rejserne og alle de andre spændende ting – samtidig med at du får en international eksamen.

Eleverne 9. årgang har 5 IGCSE fag + dansk, og forberedes samtidig til at afslutte med folkeskolens afgangsprøver (FSA).

Elever på international 10. årgang følger et prøvefrit forløb med 5-6 IGCSE fag + dansk som 1. eller 2. sprog.

Læs mere om Ranum i vores profilavis

klik på billedet for at læse

Ranum Magasinet