d. 10/1 kl. 18-21

Afholdes d. 10. januar kl. 18-21

Efterskolernes Aften

Efterskolernes Aften 2024

Til Efterskolernes Aften giver vi både dig og dine forældre mulighed for at udforske vores efterskole og opdage, hvad vi har at tilbyde.

Få en personlig rundvisning og et indblik i hverdagen, fællesskabet og det spændende efterskoleliv. Vores dedikerede elever deler deres erfaringer og guider jer rundt på skolen.

Opdag værelserne, hvor vores elever bor, og udforsk skolens faciliteter, herunder undervisningslokaler, caféen, multihal, vores spændende koralmiljø, festsal, biograf, designlokaler, musiklokaler, eSport, keramikværksted, syværksted og meget andet.

Programmet for Efterskolernes Aften

Dato: d. 10. Januar 2024 fra kl. 18-21.

• 18.00 – 21.00: Tjek ind i Foyeren
  • 18.00 & 19.30: Velkomst og oplæg om Ranum i Festsalen (v. Olav Storm, Forstander)
  • 18.00 – 19.30: Aftensmad i Spisesalen
  • 19.30 – 21.00: Aftencafé og forfriskninger i Caféen
  • 19.00: Oplæg om International program i Guldhornssalen (v. Matthew Danaher)
  • 18.00 – 21.00: Eleverne viser rundt
  • 18.00 – 21.00: Profil- og kulturfagsaktiviteter
Efterskolernes Aften solnedgang
Tilmeld jer vores Efterskolernes Aften

Magasinet 2024 – Bliv klogere

Hvis I vil forberede jeres besøg til Efterskolernes Aften, så kan I læse vores nye magasin om Ranum og blive klogere på hvem og hvad vi er.

Her finder I vores nuværende aktivitetsfag, lige fra Yoga og til Adventure. Der er mere end 20 forskellige at vælge imellem. Du kan også læse om vores 3 rejser, til hele verden. Du vil også kunne få et overblik over hele campus. Bæredygtig dannelse og vores spændende 9. og 10. klasseforløb.

3D-rundvisning – Gå på opdagelse.

Vi har 3D-scannet hele skolen. Du kan derfor inden eller efter du har været til Efterskolernes Dag, gå på opdagelse og lære stedet lidt bedre at kende. Eller se steder som du ikke fik set.

Se profilfagsvideoer

Her kan du se vores profilfagsvideoer. Hvis du vil vide mere om de enkelte profilfag, kan du besøge profilfagssiden på knappen herunder.

Se kulturfagsvideoer

Her er et fantastisk indblik i, hvordan vores elever udforsker alle dele af verden. Eleverne har selv lavet videoerne, og de fortæller selv historier om rejser fra kontinent til kontinent. Se med! Hvis du vil vide mere om de enkelte kulturfag, kan du besøge kulturfagssiden på knappen herunder.

Hør mere om måske Danmarks bedste 9. kl. efterskoleforløb