Aktivitetsfag

En verden af muligheder

Ved siden af profilfag og kulturfag kan du vælge aktivitetsfag og klubber. Vi skifter flere gange om året, så du kan prøve mange forskellige aktiviteter. Vi bruger hele området, og der er plads til dine ideer.

A1 Aktivitetsfag (Aug-Okt)

• Windsurfing
  • Yoga

Fællesområder

Skolens fællesområder rummer bla. medie, e-musik, e-sport, biograf og træværksted. Udenfor kan man skate, longboarde, dyrke roller skiing, basket, hockey, parkour, bueskydning og bålhygge. Og der er plads til nye aktiviteter, hvis du selv har en frisk idé.

Aktivitetsfag_Fællesområder_1

Multihallen

Multihallen ligger midt på skolens område, og her spiller vi håndbold, fodbold, volley, vi udøver yoga, zumba, cheerleading, airtrack, gymnastik og meget mere. Derudover er der en stor klatrevæg, som eleverne også har adgang til under kyndig vejledning.

Aktivitetsfag_multihallen

Rønbjerg

Rønbjerg er vores maritime base, og havnen er hjemsted for sejladselever og vores 10 sejlbåde. Her ligger et af Nordens største aktivitetscenter, Landal Resort, som vi bruger dykning og svømning, wakeboard og stand up paddle.

Aktivitetsfag_rønbjerg

Vilsted Sø

Vilsted Sø er enhver friluftselevs store drøm. Vi har direkte adgang til søen, hvor vi sejler SUP, kano og kajak. De smukke omgivelser omkring søen bruger vi til adventure, ridning, MTB og løb. Eller bare en gåtur, hvis du har brug for lidt luft.

Aktivitetsfag_vilsted sø