Fyrværkeri og juleafslutning

Tak for et formidabelt første halvår

Juleferien står får døren, og i dag drager alle elever og ansatte på juleferie frem til den 6. januar.

2020 har været et underligt år med Corona usikkerhed og restriktioner, men heldigvis er det lykkedes at holde humøret oppe og skabe et godt efterskolefællesskab.

Vi afsluttede året med en magisk juleafslutningsuge med masser af fælles aktiviteter, en julefest med hjerter og kærlighed overalt og et brag af et festfyrværkeri.

Vi slutter året på smukkeste vis

Vi var fyldt op af fantastiske og flotte øjeblikke, da vi vågnede fredag. Hele dagen havde blev brugt i fællesskab og på at få en skøn sidste aften sammen.

Nissejagt

Familiegruppebilleder: i det stiveste puds

Julemaden kom på bordet

Smuk koncert: Lærer- og elevbands