Board performance

sommerskole

På Board Performance skal vi stå så meget på boards, som vi kan. Vi skal blive bedre til det, vi kan i forvejen, og vi skal lære nye måder at boarde på. Sagt med andre ord, så skal vi “stå med siden til” det meste af tiden. Er du til Skateboard, longboard, sup board, surf og snowboard, så overvej at springe på.

Vi skal ud på alt, hvad der har noget med boards at gøre. Skate, Longboard, SUP board, Surf og snowboard.

I timerne vil vi koncentrere os om boards på land, og lidt til vands. Derudover skal vi lave vores eget longboard/cruiseboard.

Rejsen – Skateboard på sne, også kaldet snowboard.

På rejsen skal vi selvfølgelig også på board, men denne gang bliver det på sne. Vi tager til Hintertux gletcheren i Østrig hvor vi skal stå på snowboard. Hintertux har åbent hele året, og deres snowpark er også åbent på dette tidspunkt, så vi kan øve os i tricks osv., hvis teknikken er klar til det.

Undervisere

Kristian Fog
100-metermester i skateboard, longboard, sup board, surf og snowboard.
kf@ranumefterskole.dk

Se flere historier fra board performance på Facebook.

Vilkår og egenbetaling

Vilkår: Board Performance lægger op til fysisk bevægelse, hvor der er en vis risiko for skader. Det kan være ved spring, hop og fald. Det er vigtigt, at du er interesseret i dette, har sikkerhedsudstyr på bl.a. er det obligatorisk med hjelm, når vi skater mv. Og du skal kunne tåle at blive øm og få blå mærker mv.

Egenbetaling: Ca. 3.500,- kr.