Dykning Advanced p3 2014

Dykning Advanced i Malta

Billeder og dagbøger kommer her

Dagbog
Den 5/4 rejste verdens bedste dykkerhold til Malta. Vi fløj fra Danmark kl 16.00 og var pĂĄ Malta kl 19.15. Vi kørte i en halv time og sĂĄ var vi pĂĄ hotellet. Det var en rimelig smertefri tur uden de store problemer, alle fik deres bagage med. Om aftenen fik vi mad pĂĄ restaurant efter det gik alle i seng for at være klar til en lang dykkerdag.

6/4 det er vores første dykkerdag og vi mener det gik utroligt godt for alle. Aowd dykkerne fik lært at binde knob. Owd dykkerne fik prøvet at dykke i havet. Nogle synes dog det var skræmmende, men selvfølgelig ogsĂĄ sjovt Vejret var ikke skide godt men det blev alligevel til at nogen blev solbrændte.

Knus Annebabs123 og Signe, dykker for life

Dagbog d. 9/4
I dag har vi været pĂĄ bĂĄd dyk bĂĄde AOWD og OWD, dvs vi alle var samlet.
Det har været en sygt lækker dag. Vi startede med at pakke båden med alt vores udstyr hvor vi derefter gik ombord og sejlede ud til det første dyk.
Ved vores første dyk, skulle vi ned og se et vrag, hvor der var sindssyg god sigt, og en masse flotte fisk. Vi så bl.a. en dragefisk og en morene. Til frokost sejlede vi til den blå lagune og nød vores mad.
SĂĄ sejlede vi videre til vores andet dyk, hvor vi dykkede inde i en grotte. Det var vildt spændende, men man havde alligevel lidt nerver pĂĄ.
I mens vi pĂĄ skift ventede med at komme i vandet, lĂĄ vi og solede os, spillede kort og hyggede os.
Alle klarede turen i dag super godt og alle var glade.

Mange hilsner fra de to positive dykkere Maria og Sille.

I dag har været en super god dag, ligesom de andre! Vi sejlede til øen Gozo, hvor vi desværre havde vores sidste dyk i denne omgang. Vi startede ud med vores første dybdedyk pĂĄ 30m. Her  dykkede vi gennem en 150 m lang grotte. Det gik rigtig godt og alle kom helskindet til overfladen. SĂĄ nu er vi uddannet Advanced dykkere!!!! Lidt senere pĂĄ dagen havde vi et til dyk, som stod i fornøjelsens tegn, hvor vi dykkede ved The Blue Hole! Det var rigtig lækkert, og udsigten var fantastisk!

Resten af dagen stod pĂĄ poolhygge og is!

– Morten og Stine

{igallery id=4727|cid=328|pid=1|type=category|children=0|addlinks=0|tags=|limit=0}

Kære elever og forældre

Så følger de sidste informationer om dykkerekspeditionen til Malta d. 5.-12/4/ 2014.

Som i sikkert ved, sĂĄ gĂĄr dykkerejsen til fantastiske Malta, vi skal bo i byen Mellieha. Vi skal bo pĂĄ Mellieha Holiday Centre, som bliver drevet af Dansk folkeferie. Her skal eleverne de første dage gennemgĂĄ deres sidste del af dykkerkurset. Derefter skal vi rundt og udforske øen, pĂĄ de bedste dykkersteder, hvor vi bl.a. skal besøge the Blue Hole pĂĄ Gozo. Vi har i alt 10 dyk, fordelt over 5 dykkerdage.