Grækenland – Sejlads

Udforsk Grækenland fra Sejlbåd

Grækenland er et fantastisk sted at sejle, og der er mange spændene øer at udforske.

Rejsen

Vi skal bo på en ca. 50 fods sejlbåde i 2 uger og udforske de Græske øer. Vi undersøger, hvad de forskellige øer byder på af kulturelle og naturlig goder. Vi smager på den græske køkken og de solmodnet frugter. Da vi har sejlbåd som transportmiddel, skal du også deltage i sejladsen.

Undervisning

Der er enorm meget historie i Grækenland; Fødestedet for Demokrati, Olymiaden startede i Grækenland også er der den græske mytologi. Alt det og meget mere ser vi på i den tid op til rejsen. Måske kan du sejle i forvejen, så får du øvet dig endnu mere, og du får endnu mere styr på dine sejladsfærdigheder. Fælles for alle er, at vi skal sejle båden sammen, og du skal være en del af teamet på båden.

Undervisere

Andreas Latz
al@ranumefterskole.dk
Mick Johns
mij@ranumefterskole.dk

Vilkår og økonomi

Egenbetaling på rejsen vil ca. være 7.000 kr.

Lommepenge anbefalet 1.000,- kr.

WEBSHOP

Besøg facebookside