Fantastisk vejr, eksamen og loppemarked

Så er endnu en god uge på Ranum Efterskole College gået. Ugen har igen stået i eksamens tegn efter en weekend med 19 grader, udendørsaktiviteter(Fisketure m.m) og høj solskin. Elevrådet har derudover arrangeret et meget velbesøgt loppemarked, hvor den nordjyske kræmmersjæl blev trænet.

Skriftlige eksaminer

Så er de skriftlige prøver ovre for 9. og 10. og de danske elever kan ånde lettet op inden de mundtlige eksaminer løber af stablen! IGCSE eleverne kører hårdt på og er stadig igang med deres skriftlige eksaminer de næste 4 uger.

Fantastisk vejr og der er stadig fisk i søen

I weekenden var vejret fuldstændig fantastisk og vores elever brugte det meste af lørdag og søndag på at hygge sig uden for, spille kongespil, rulle på rulleski/skøjter, sole sig og fiske!

Loppemarked i Kærhuset

Ugen har budt på loppemarked i Kærhuset arrangeret af Kærhusets elevråd. Det var et stort hit blandt eleverne, og der blev opstillet boder, hvorefter eleverne kunne bytte/sælge og købe deres tøj, accessories og sko.

Næste uges strabadser

Aftryk festival er torsdag i næste uge. Tirsdagsfaget Aftryk Musikfestival skal optræde på scenen. Hele skolen skal afsted, men inden afgang skal alle have taget nye portrætbilleder til blå bog. Fredag står også i blå bogs tegn, hvor der skal tages kontaktgruppebilleder – I kan se billeder fra sidste års kontaktgrupper lige her.

Vi ønsker jer en rigtig god Store Bededag og weekend 🙂

Amalie & Rasmus