Ny Elev Information

Info for nye elever

På denne side har vi samlet en række praktiske informationer, som kan gøre efterskolestarten lidt nemmere. I den første boks nedenfor finder du vejledninger og dokumenter, som er gode at læse inden skolestart. I den næste boks er der et link til præsentation og oplæg om det kommende skoleår. Herefter finder du linket til profilfagssiderne, hvor du kan se videoer og læse om hver enkelt profilfag. Og den sidste boks leder dig ind til webshoppen, hvor du kan bestille dit skoletøj.

Se seneste rundvisning + oplæg fra efterskolernes aften d. 12 jan.

2. Invitation & Program for Nye Elevers Dag d. 26 maj. 2024

3. Vælg dit profilfag

Se videoer om profilfagene. Hør om rejser og undervisning fra elever og lærere.

4. Bestilling af skoletøj

Bestilling af skoletøj foregår gennem vores partner Limasports webshop.

Følg guiden herunder eller kontakt: Limasport 96467000 eller info@limasport.dk ved spørgsmål.

Giv din familie en unik oplevelse

At være weekendfamilie er en spændende og lærerig oplevelse for hele familien. I lærer ikke blot et ungt menneske fra et andet land og en anden kultur at kende. I lærer også en masse om jer selv. At være værtsfamilie er kort sagt en unik oplevelse.