Ledige stillinger på Ranum

Efterskolelærere til engelsk og matematik søges!

Ranum Efterskole College søger to efterskolelærere, som kan undervise i matematik og engelsk.

Hvis du også kan undervise i et af vores mere end 50 valgfag, særligt dans, skateboard, cheerleading, fodbold eller dykning, samt i et af vores mange Kulturfag, så vil det være helt fantastisk.

Vi er en boglig og international efterskole med 500+ elever og 60 lærere. Studiemiljøet på skolen er meget internationalt og vi har kollegaer og elever fra hele verden – derfor taler vi både dansk og engelsk på skolen. Skoleåret er delt op i 4 perioder. Elever og ansatte former i et tæt samspil indholdet og sætter fælles mål i fagene. Hver periode afsluttes med en rejse. Vi rejser i op til 28 dage og til hele verden. FN17 Verdensmål er i fokus i undervisningen og særligt på rejserne.

Vi er en stor efterskole og det giver muligheder for faglig og personlig udvikling i verdensklasse – både for elever og ansatte. Vi arbejder i fag- og huslærerteams i en flad struktur. Vi brænder for at skabe et mangfoldigt og demokratisk efterskolemiljø med højt til loftet og plads til den enkelte i respekt for fællesskabet. Vi har gode faciliteter og et verdenskøkken med fokus på bæredygtig og sund kost.

Vi skaber i fællesskab et godt arbejdsmiljø med stor personlig frihed, samt ansvar for egne opgaver. Du er velkommen til at søge, selvom du måske har en anden baggrund end en læreruddannelse, men mener at du har kvalifikationerne f.eks. som gymnasielærer eller lignende. Vi forventer, at du har lyst at være en aktiv del af et kollegafællesskab, hvor vi værdsætter faglighed, åbenhed, dialog og humor. Har du interesse i en årsansættelse, i at bo i en af skolens embedsboliger eller i Ranum og omegn, bedes du gøre opmærksom på dette i ansøgningen.

Hvis du drømmer om et helt unikt efterskolejob, så tjek os ud på www.ranumefterskole.dk. Spørgsmål er velkommen på info@ranumefterskole.dk eller ved henvendelse på tlf. 96664400. Send din ansøgning via Ofir – inkl. alle bilag scannet i ét dokument inden fredag den 5.april. Samtaler afholdes mandag den 22. april. Ansættelse pr. 1.8.2024 og iht. overenskomst mellem Finansministeriet og LC.

Link til Ofir.

Ansatte på Ranum Efterskole

JOBBANK: Send din ansøgning til Ranum Efterskole College jobbank – og kom først i betragtning til et spændende job

Hvilke fordele får du af at lægge din ansøgning i vores jobbank?

Ranum Efterskole College er en stor efterskole med 500+ elever og 100+ ansatte. Vores medarbejderstab er stort set ligeligt fordelt på køn og aldersgrupper. Vi oplever løbende at en ansat skal på barsel, flytter videre med sin partner, bliver færdig med en uddannelse, går på pension, rejser ud i verden osv. Måske sidder du selv i en lignende situation og overvejer et jobskifte – eller måske er du nyuddannet og på udkig efter dit første job?

Din fordel ved at være i jobbanken, er at du kommer i betragtning til en samtale, før vi slår stillingen op. Så overvejer du at blive efterskolelærer så send en kort ansøgning nu, så vi kan kontakte dig, hvis der skulle opstå en jobmulighed som kunne passe til dig og dine drømme.

Hvis jeg ikke er læreruddannet, kan jeg så også komme i betragtning? Vi lægger mest vægt på at du VIL efterskolelivet og at du går ind for vores værdigrundlag med mangfoldighed og globalt udsyn, samt inddragelse af elever i udformningen af skoleåret. Det er en fordel at du er lærer-, meritlærer-, universitetsuddannet f.eks. indenfor tekniske fag, sprog, økonomi osv. Det er også en fordel at have rejst eller boet i et andet land og vi er særligt interesserede i ansøgere med gode engelskkundskaber, men også ansøgere med kundskaber indenfor tysk, spansk, italiensk, arabisk osv. Det er en fordel om du har interesser indenfor nogle af vores mere end 50+ profil- og aktivitetsfag og er klar på at rejse ud i verden med vores elever op til 3-4 uger om året.

Lad os høre lidt om dig, hvad du kan byde ind med og hvad din baggrund er? Send en kortfattet ansøgning og et CV med billede i ét samlet pdf-dokument og upload det på https://ranumefterskole.ofir.com/. Benyt linket til ”Uopfordret ansøgning” øverst til højre på forsiden.

Vi gemmer din ansøgning i 4 måneder (efter gældende lovgivning). Efter de 4 måneder, er du velkommen til at gensende din ansøgning. Læs mere på www.ranumefterskole.dk og hvis du har spørgsmål, er du naturligvis velkommen til at kontakte os på info@ranumefterskole.dk. Du er også velkommen til at besøge os på en besøgsdag / rundvisningsdag.